Amaranthine: Obsidian (Full) v1.0 + data

در بازی ماجراجویانه (Amaranthine: Obsidian (Full شما به کوهستان‌های یخ‌زده ایسلند سفر می‌کنید تا ناپدید شدن یک تیم تحقیقاتی که برای پیدا کردن و مطالعه عنصر اسرارآمیز به نام هارمونیوم اعزام شده‌اند را مورد بررسی قرار دهید. به سرعت متوجه می‌شوید که پروفسور بنت و دستیار او توسط یک دانشمند دیوانه ربوده شده‌اند، که می‌خواهد از یافته‌های آن‌ها استفاده کرده و قدرت این ماده جادویی را آزاد کند تا بر دنیا مسلط شود!

دکتر شرودر می‌خواهد از قدرت هارمونیوم استفاده کند تا دروازه‌ای به الوریا باز کرده و کتاب افسانه‌ای ابسیدین را پیدا کند. سرنوشت هر دو دنیا بر روی شانه‌های شما قرار گرفته است!

آیا می‌توانید در مسیر پر خطر و یخی راه خود را پیدا کنید؟ آهسته گام بردارید و در یک دنیای برفی پر از صحنه‌های هیجان‌انگیز به سبک اشیاء پنهان پیشروی کنید.

از قدرتی که دنیا را متصل به هم نگاه داشته بهره‌برداری کنید. از گرداورنده هارمونیوم استفاده نمایید تا به شما در حل پازل‌های چالش‌برانگیز و بازی‌های کوچک حماسی کمک کند.

در بازی جایزه که در این نسخه کامل به شما ارائه می‌شود، ببینید داستان از کجا شروع شد و از محتوای اختصاصی شامل اشیاء تغییر شکل دهنده، دستاوردها و بسیاری دیگر لذت ببرید!

صدها اشیاء پنهان را پیدا کنید و باز‌ی‌های کوچک و پازل‌های فراوان را حل نمایید.

در این نسخه کامل بازی به همه جوایز و گیم‌پلی اضافه آن دسترسی خواهید داشت!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود