5 بازی برتر فوتبال اندروید
احتمالا می‌پسندید 5 بازی برتر فوتبال اندروید

One Tap Tennis v1.10.00

زمانی که توپ به منطقه شما نزدیک شد، کافیست صفحه را لمس کنید، به همین سادگی!

دوستان خود را به چالش بکشید یا با بهترین ستاره‌های بازی One Tap Tennis به رقابت بپردازید و راه خود را به سوی دنیای مسابقات جهانی باز نمایید. در زمان مناسب لمس کنید تا توپ را به زمین حریف بازگردانید. برای پرتاب بهتر، زمانی که توپ به محدوده قرمز رسید، به آن ضربه بزنید.

نیازی به سپری کردن ساعت‌ها زمان در میدان نیست، سریعاً وارد یک مسابقه سریع شوید یا در مجموعه مسابقات در شهرهای توکیو، برلین، نیویورک، لندن و فراتر از آن‌ها شرکت نمایید.

می‌خواهید به شماره یک در دنیا تبدیل شوید؟ کافیست بر روی مسابقات رتبه‌بندی جهانی لمس کرده و مستقیماً وارد رتبه‌بندی جهانی شوید!

قفل شخصیت‌های دیوانه‌وار شامل یک خرس، فضانورد، زنبور عسل، و زامبی را آزاد کنید!

با شرکت در بمباران دیوانه‌وار پرتاب‌کننده خودکار توپ‌های تنیس، مهارت‌های نینجایی تنیس خود را به نمایش بگذارید و با پیشروی در بازی شخصیت‌های بیشتری را آزاد نمایید.

با دارا بودن گرافیک پیکسلی 8 بیتی، این بازی فناناپذیر به نظر می‌رسد!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود