Heroes of Loot 2 v1.1.7

پس از اینکه قهرمانان ما کارشان برای نگاه داشتن سیاه‌چال‌ها در تعادل به اتمام رسید، به شغلی جدید نیاز داشتنند. با پرسه در سرزمین‌ها یک فراخوان برای قهرمانان را پیدا کردند، یک قلعه به کمک نیاز دارد.

در بازی نقش‌آفرینی Heroes of Loot 2 دو قهرمان را انتخاب کرده و عازم ماجراجویی شوید. هر دو قهرمان را کنترل کرده و از مهارت‌های ویژه هریک استفاده کنید تا در راهروها، اتاق‌ها و طبقات خطرناک قلعه پیشروی نمایید. میان دو قهرمان جابجا شوید تا مأموریت‌ها و پازل‌ها را انجام داده و البته سیاه‌چال‌ها را از شر پاکسازی نمایید.

این بازی پر از مأموریت است. این مأموریت‌ها از پیدا کردن یک کلید تا استفاده از قدرت‌های جادویی برای روشن کردن همه شمع‌های جادویی و باز کردن دروازه جادویی، متفاوت می‌باشند.

مأموریت‌های مختلف نیازمند راه حل‌های متفاوتی هستند. از مهارت‌های شخصیت‌ها در گروه خود استفاده کنید تا بتوانید این مأموریت‌ها را انجام دهید.

 

تغییرات نسخه 1.1.5 :

رفع مشکل ورود به گوگل پلی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود