Stickman Bank Robbery Escape v1.1

آدمک چوبی می‌خواهد ثروتمند شود پس نقشه‌ای می‌ریزد تا یک بانک را سرقت کند. در بازی Stickman Bank Robbery Escape به او در مأموریت سرقت کمک کنید تا هیچ اثری بر جای نگذارد. مراقب پرتوهای لیزر و دوربین‌های مدار بسته که شما را می‌بینند باشید. اگر دستگیر شوید خواهید مرد پس با دقت حرکت کنید. نگهبانان را به وسیله سلاح خود بکشید و با سرقت موفقیت‌آمیز از بانک فرار کنید.

پول نقد، جواهرات، طلا و همه آیتم‌های باارزش را در مأموریت خود به سرقت ببرید. اشاره‌ها و جهت‌ها را دنبال کنید زیرا شما را در بازی راهنمایی خواهند کرد. حرکات خود را سریع انجام دهید، زیرا زمان محدودی برای غارت بانک در اختیار دارید!

دزدکی وارد اتاق‌های مختلف شوید و پول نقد بدزدید. کارت‌ها را از نگهبانان بگیرید تا به شما امکان دهند وارد صندوق شوید، صندوق را با چکش بشکنید و همه چیزهای باارزش را جمع‌آوری کنید. به عنوان پاداش جواهرات بگیرید و مراحل را به پایان برسانید.

ویژگی‌ها :

مأموریت‌های چالش‌برانگیز!

جهت‌ها و راهنمایی‌ها!

افکت‌های گرافیکی و صوتی عالی!

محیط شگفت‌انگیز بانک!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • خوبه منکه خوشم اومد

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود