5 بازی برتر فوتبال اندروید
احتمالا می‌پسندید 5 بازی برتر فوتبال اندروید

Tour de France 2016 – The Game v2.1.7

Tour de France 2016 – The Game بازی رسمی مسابقات دوچرخه سواری تور دو فرانس می‌باشد!

برای انجام این بازی به اینترنت و دستگاهی با حداقل یک گیگابایت رم نیاز دارید. بهترین شبیه‌ساز دوچرخه‌سواری را بر روی گوشی و تبلت خود تجربه کنید.

نسخه جدید بازی کاملاً بازسازی شده و ویژگی‌های فراوانی به آن اضافه گردیده است: یک حالت حرفه‌ای جدید که شامل معروف‌‌ترین مسابقات دوچرخه‌سواری می‌باشد (تور دو فرانس، لا ولتا، تورهای پاریس و بسیاری دیگر…)، تیم خود را بسازید و آموزش دهید، در حالت چندنفره جدید در سه رتبه‌بندی مختلف (زمان، سرعت و کوهستان) دیگر بازیکنان را به چالش بکشید و بیش از 30 منظره را با چشم‌اندازهای عالی کاوش نمایید.

شبیه‌سازی نیز تغییر کرده است، انیمیشن‌های جدید به بازی اضافه گردیده و قابلیت تعامل با دیگر سوارکاران افزوده شده تا به سناریوهای واقع‌گرایانه نزدیک‌تر شود.

هریک از اعضای تیمتان برای چالش زندگی خود بر روی رهبری شما حساب باز کرده‌اند. پس از سال‌ها آموزش سخت، با از خود گذشتگی و فداکاری، امید پیدا کرده‌اند تا در مسابقات معتبر شامل تور دو فرانس برنده شوند.

باید برای آن‌ها بهترین باشید: نقاط قوت و ضعف هریک از دوچرخه‌سواران را تجزیه و تحلیل کنید.

 

تغییرات نسخه 2.1.7 :

بهبود رابط کاربری و بهبود انیمیشن های بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • عالیه واقعا بازی خوبیل حرف نداره

  • ببخشید دیتا بازی چجوری دانلود میشه به من پیغام میده بازی باید ابدیت بشه که نمیشه ابدیت کرد

  • واقعا مذخرف حیف اون همه وقت

  • این چه حرفیه ما مشتری همیشگی اندرویدها هستیم??

  • این بازی فوق العادست
    با تشکر از سایت???

    • خواهش می کنم افزون بر این هزاران بازی دیگه هم داریم که دعوت می کنم ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود