بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019

Vietrix Tower Defense v1.5.0 + data

در بازی Vietrix Tower Defense فضای سرد بی‌کران، گاهی اوقات با پرتوهای سرد نور روشن می‌شود. اما اینجا، در جهنم ماه که خدای آسمان آن را فراموش کرده، در سمت دیگر یخ‌هایی که تا هسته منجمد شده‌اندہ، فراتر از لبه آب‌های استوایی، طوفان خشم و هرج و مرج حکومت می‌کند.

ایزوتوپ‌های نادر هزاران سال در این ماه وحشتناک انباشته شده و در یخ حبس شده‌اند. تریتیوم، دوتریوم و هلیوم 3. بهترین سوخت برای رآکتورهای تاکیون و ابردرایوها می‌باشند.

به محض اینکه جامعه کهکشانی این منطقه فضایی را کشف کرد، شرکت‌ها برای کسب و کار وارد عمل شدند… به طور کلی اختلافات ارضی در مناطق دور از مرکز به راحتی تجزیه می‌شوند، بدون دردسر زیاد و گرد و غبار سیارک: حق همیشه با قوی‌تر است. اما این یکی به عنوان یک مورد ویژه ظاهر شده. دو عدد از بهترین سندیکاها پرچم خود را به فاصله 0.005391 ثانیه به قله‌های قطبی رساندند. آنها 50 سال گذشته را در تلاش برای اثبات اینکه کدام‌یک اول بوده، در دادگاه بوده‌اند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود