StoneBack | Prehistory | PRO v1.2.2.0 + data

در بازی ماجراجویانه StoneBack | Prehistory | PRO خود را در دنیای ماقبل تاریخ پر از ماجرا و خطر غرق کنید! زنده ماندن در این دنیا خیلی هم آسان نیست و باید مراقب همه چیز باشید.
دنیای این بازی به صورت تصادفی ایجاد می‌شود، و در تمامی جهات بی‌پایان می‌باشد. شما می‌توانید به هر جایی که می‌خواهید قدم بردارید، هیچ مرزی وجود ندارد.
اول از همه باید مراقب غذا باشید. در این دنیا تنها یک قانون وجود دارد: بکشید یا کشته می‌شوید. همیشه باید برای شکار بعدی آماده باشید.
شما در این دنیا تنها نیستید، پس مراقب باشید. برخی از دایناسورها تهاجمی نیستند، و به شما کاری نخواهند داشت، بعضی از آن‌ها تنها زمانی که به آشیانه‌شان نزدیک می‌شوید تهاجمی می‌شوند، می‌توانید بر روی برخی از آن‌ها سوار شوید. در هر حال باید مراقب باشید.
شب‌ها در این دنیا بسیار تاریک هستند، پس برای زنده ماندن در اولین شب مشعل را فراموش نکنید. اما شب آنقدرها هم بد نیست. در شب می‌توانید هنگامی که دایناسورها در خواب هستند تا جایی که ممکن است تخم آن‌ها را بدزدید!
در دنیای ماقبل تاریخ تمامی ابزار و سلاح‌ها دست‌ساز هستند. شما هم مانند جزئی کوچک از دنیای ماقبل تاریخ، باید همه آن‌ها را با دستان خود بسازید. اشیاء را جمع‌آوری کنید تا بتوانید سلاح‌ها و ابزار گوناگون را بسازید.
در این دنیای وسیع، می‌توانید افراد سرگردانی را ملاقات نمایید که به شما مأموریت خواهند داد، در انجام دادن یا ندادن آن‌ها انتخاب با شماست، اما اگر با موفقیت مأموریت را انجام دهید، جایزه خوبی کسب خواهید نمود!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود