بازی پیکسلی تبدیل شدن به هنرمند مانگا آیکون

The Manga Works

بازی پیکسلی تبدیل شدن به هنرمند مانگا
4.3 (609) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , شبیه ساز

بازی شبیه‌ساز The Manga Works به شما امکان می‌دهد ایفای نقش یک هنرمند مانگا که همیشه آرزو می‌کردید را تجربه نمایید! یک شاهکار مانگا ایحاد کنید و راه خود را به قلب کشور باز نمایید.

به عنوان یک هنرمند نوپای مانگا در یک اتاق خالی و کوچک کار خود را آغاز نمایید… مجهز تنها به یک قلم، بهترین مانگا که می‌توانید را بکشید و با افتخار به سوی ناشران حرکت کنید تا کار خود را به آن‌ها نشان دهید.

ایده‌ها نیروی حیاتی یک هنرمند مانگا هستند. به جستجوی الهام بپردازید و برای طرح خود نشانه جمع‌آوری کنید، سپس مانگای خود را پر از خلاقیت نمایید. امتیازات تجربه را جمع‌آوری کرده از آن‌ها برای آموزش دیدن برای نقاشی، داستان‌سرایی و مهارت‌های دیگر استفاده کنید. زمانی که فکر می‌کنید یک کار عالی ایجاد کرده‌اید، آن را به یک ناشر نشان دهید! اگر موفق شوید تا لبخند آن‌ها را ایجاد نمایید، این ممکن است آغاز یک ارتباط پرثمر باشد.

بهترین مانگا که دنیا به خود دیده را ایحاد کنید، و نام خود را در تاریخ حک نمایید!

توجه داشته باشید که تمامی پیشرفت بازی بر روی دستگاه شما ذخیره می‌گردد. اطلاعات ذخیره شده نمی‌تواند میان دستگاه‌ها انتقال یابد، یا پس از حذف یا نصب دوباره بازیابی گردد.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.1.6
  • اندازه : 32M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/04/18
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود