LINE: ONE PIECE TreasureCruise v4.0.0​

تیم دزد دریایی خود را تشکیل دهید و عازم ماجراجویی شوید! از کنترل‌های ساده لمسی استفاده کنید تا ضربات زنجیره‌ای قدرتمند اجرا نمایید! دنیای بازی LINE: ONE PIECE TreasureCruise انتظار شما را می‌کشد!
در زمان مناسب بر روی شخصیت‌های خود لمس کنید تا ضربات ترکیبی تشکیل داده و آسیب‌های زیاد به دشمن وارد کنید! هر شخصیت دارای توانایی‌های منحصربه‌فرد می‌باشد که نبردها را حتی هیجان‌انگیزتر می‌نماید.
با هر مأموریتی که انجام می‌دهید، فصل دیگری از داستان فاش می‌شود که به شما امکان می‌دهد داستان بازی را دوباره تجربه نمایید!
با شخصیت‌های مورد علاقه خود تیم تشکیل دهید، پوسترهای افراد تحت تعقیب را جمع‌آوری کنید و عازم بار شوید تا شخصیت‌های جدید را برای گروه خود استخدام نمایید! ده‌ها استخدام در دسترس می‌باشند، که شامل شخصیت‌های اصلی و پشتیبان می‌شوند! دزدان دریایی مورد علاقه خود را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را آموزش دهید تا به قدرتمندترین گروه که تاکنون در دریا بوده تبدیل شوند!
حملات را به ترتیب خاص به یکدیگر متصل کنید تا یک حمله پشت سر هم ایجاد شود و آسیبی باورنکردنی به همه دشمنان وارد نماید!
زمانی که یک نبرد دشوار می‌شود، از دوستان خود در لاین کمک بگیرید. می‌توانید دوستان خود را به عنوان یاور دعوت کنید تا در نبرد به شما ملحق شوند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود