Phantasmat: Oakville (Full) v1.0 + data

در بازی (Phantasmat: Oakville (Full زمانی که اتومبیلتان در مسیر امضاء کتاب خراب می‌شود، ناگهان متوجه می‌شوید در شهر کوچک اوک‌ویل به دام افتاده‌اید. در ابتدا به اندازه کافی ترسناک به نظر می‌آید، و زمانی که مردم را ملاقات می‌کنید، حتی ترسناک‌تر نیز می‌شود، زیرا در اعلامیه‌های در گوشه و کنار شهر عنوان شده که مفقود گردیده‌اند. آیا می‌توانید قبل از اینکه برای همیشه در آنجا گیر بیفتید راه خروج را پیدا کنید؟
چه اتفاقی برای مردم شهر افتاده؟ خاله مای سعی کرد به همه هشدار دهد که یک طوفان وحشتناک در حال آمدن است، اما هیچ‌کس گوش نکرد. آیا این موضوع به یک درخت مقدس که برای ایجاد فضای بیشتر به منظور ساخت یک خانه قطع شده بود ارتباطی دارد؟
از طریق صحنه‌های اشیاء پنهان با دشمنان وحشتناک خود روبرو شوید.
با حل کردن پازل‌های ترسناک و بازی‌های کوچک سرنخ‌های اسرارآمیز را پیدا کنید.
در این نسخه از بازی به همه جوایز شگفت‌انگیز و گیم‌پلی اضافه دسترسی دارید. هزاران شیء پنهان را بیابید و ده‌ها پازل و بازی کوچک را حل نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود