Unknown: Matter of Time (Full) v1.0.0 + data

در بازی (Unknown: Matter of Time (Full پدربزرگ شما سال‌ها پیش به دنبال تابوت طلایی افسانه‌ای در دریا ناپدید شده بود. آیا می‌توانید اسرار این عتیقه اسرارآمیز و قدرتمند را برملا نمایید؟
در یک ماجراجویی که در آن زمان خم می‌شود شیرجه بزنید. کشتی شما شکسته و خود را بر روی جزیره‌ای که پدربزرگتان مفقود شده بود می‌یابید. حالا بستگی به شما دارد تا اسرار این ناپدید شدن را برملا نمایید!
حقیقت پشت پرده سرنوشت پدربزرگ خود را کشف کنید. پدربزرگتان به این جزیره رسیده و سعی کرده بود تا تابوت را بازگرداند، اما زمانی که تابوت آشفته شد، باعث فروپاشی زمان گردید!
با سگ همراه خود که می‌تواند به وسیله شامه خودش در یافتن سرنخ‌ها به شما کمک کند، جزیره را کاوش نمایید تا آیتم‌های مفید را پیدا کنید! بازی‌های کوچک و پازل‌ها را حل کرده و در مسیر خود از خطرات دوری نمایید.
هزاران اشیاء پنهان را بیابید و ده‌ها بازی کوچک و پازل را حل نمایید.
در این نسخه از بازی به تمامی جوایز شگفت‌انگیز و گیم‌پلی اضافه بازی دسترسی دارید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود