Fairy Hero v1.5.3

Fairy Hero تجربه‌ای جدید از سبک بازی‌های نقش‌آفرینی را با هزاران قهرمان افسانه‌ای به شما ارائه می‌کند!
قلمرو ویژن، جایی که همه قهرمانان افسانه‌ای راه می‌روند و معاشرت می‌کنند، با یک تهدید از جانب هرج و مرج‌کنندگان مواجه گردیده است. در این بازی وظیفه شما این است که نظم و آرامش را به این قلمرو بازگردانید. نگران نباشید، قهرمانان برای کمک به شما آنجا هستند!
کافیست قهرمان خود را به سمت چپ یا راست بکشید و بهترین شلیک‌ها را به سوی دشمن انجام دهید. به وسیله حالت ویژه می‌توانید همزمان به همه حمله کنید. آسانتر از این نمی‌شود.
قهرمانان شما دارای مهارت‌های گوناگون می‌باشند. می‌توانید با مهارت حمله برتری کسب کنید، یا به وسیله مهارت احضار خدایان ویرانی ایجاد نمایید. به راحتی حملات مرگبار را فعال کنید!
با بیش از 1200 قهرمان افسانه‌ها، اسطوره‌ها و داستان‌ها از زمان باستان تا عصر مدرن روبرو شوید. آن‌ها به شوالیه، جادوگر، هیولا و اژدها تبدیل خواهند شد. با قهرمانان مورد علاقه خود ملاقات کنید و قهرمانی که با سبک نبرد شما همخوانی دارد را برگزینید.
با جمع‌آوری آیتم‌های مورد نیاز از محدودیت‌های هر شخصیت فراتر بروید و قهرمان خود را تا یک شخصیت 6 ستاره به تکامل برسانید!

 

تغییرات نسخه 1.5.3 :

رفع مشکل رم بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود