ES Task Manager 1.6.1.7

پیش نیاز : اندروید 1.6 و بالاتر

تمامی سیستم عامل هایی که توانایی مولتی تسکینگ دارند به ابزاری برای مدیریت برنامه های در حال اجرا نیز نیازمندند . اندروید نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به حجم برنامه هایی که یک کاربر ممکن است به صورت همزمان از آن ها استفاده کند در اختیار داشتن یک نرم افزار مدیریت وظایف امری بسیار حیاتی به نظر می رسد .

ES Task Manager یکی از نرم افزارهای مدیریت وظایف قدرتمند برای اندروید می باشد و وجود ES در ابتدای نام این برنامه که نشانگر سازنده آن است کافیست تا متوجه قدرت آن باشیم . با داشتن این اپلیکیشن می توانید به سادگی تمامی کارهایی که یک تسک منیجر انجام می دهد نظیر ذخیره باتری ، خالی کردن حافظه ، بستن برنامه های در حال اجرا ، حذف برنامه های نصب شده و بالا بردن سرعت دستگاه برایتان به ارمغان آورد .

hajm حجم : 2.50 مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • متشکر از پاسخ گو بدونتون
    یه پیشنهاد دارم
    گوش میکنید؟
    توی سایت های نرم افزاری برای اندروید ( الیته ایرانی ها) شما واقعآ جزء 3 تای اولید
    اما هستند سایت هایی که کنار نرم افزار ها و در توضیح هات هر نرم افزار نیاز به روت و یا عدم نیاز به روت زکر شده
    اگه شما هم برای هر نرم افزار این آپشن رو در نظر بگیرید عالیه

    اگه خواستید اسم این سایته از پیام من پاک کنید
    اگه اسم آوردم فقط به خاطر این بود که اگه حال کردید یه نگاه بکنید و ببینید منظورم چیه
    البته فرم سایت شما خیلی باحال تر از اون سایته ولی اگه بتونید این گزینه نیاز به بوت یا عدم نیاز به بوت رو هم بگونجونید خیلی عالیه و مردم هم دیگه هی سوال نمیکنن بوت میخواد؟؟؟؟؟

    • دوست عزیز اکثر برنامه ها نیازی به روت ندارن و اونایی که احتیاج به روت داشته باشن.مطمئنا در کنار پیش نیاز های نصب بازی ذکر میشه که احتیاج به روت دارد.اگر چیزی گفته نشده بود یعنی نیازی به روت نداره

  • سلام
    آقا بوت میخواد؟

    • خیر نیازی به روت نداره!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود