Danse Macabre: Thin Ice (Full) v1.0 + data

روت فیشر ستاره یک نمایش محبوب اسکیت روی یخ است، اما زمانی که بزرگترین طرفدار او مرده پیدا می‌شود آخرین تمرین ناگهان کنسل می‌گردد. به نظر می‌رسد سعی می‌کرده تا درباره موضوعی به او هشدار دهد، اما چه چیزی می‌توانسته باشد؟ در بازی Danse Macabre: Thin Ice (Full) شما فراخوانده شده‌اید تا از او محافظت نمایید، اما آیا خواهید توانست این جوان مشهور را از خطر نجات دهید، یا این نمایش آخرین اجرای او خواهد بود؟

چه کسی می‌خواهد مرگ این اسکیت‌باز معروف را ببیند؟ شریک او، که پیش از این توسط روت در جمع مورد تمسخر واقع شده بود؟ رقیب او، که نسبت به شهرتش حسادت می‌کند؟ یا مدیرش، همان کسی که شما را برای محافظت از او استخدام کرده؟

یک سرزمین عجایب زمستانی را کاوش کنید و از طریق صحنه‌های اشیاء پنهان اسرار جنایت را برملا کنید. از طریق بازی‌های کوچک و پازل‌های هوشمندانه مظنونان را بازجویی کنید.

هزاران اشیاء پنهان را بیابید و صدها پازل و بازی کوچک را انجام دهید!

در این نسخه از بازی به تمام جوایز شگفت‌انگیز و گیم‌پلی اضافه دسترسی دارید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود