The Uncertain v0.94d + data

تصور کنید که در دنیایی عاری از اخلاق، تصمیمات اخلاقی می‌گیرید. در این دنیا منطق حکومت می‌کند، و هر تصمیم تنها مجموعه‌ای از صفر و یک است. اکثر مفاهیم معنای کاملاً جدیدی به خود می‌گیرند، و برخی مطلقاً منسوخ شده‌اند. خوشبختانه موجودات معقول، حتی اگر انسان نباشند، همیشه یک انتخاب دارند.

The Uncertain یک بازی ماجراجویانه داستان‌محور با چند اپیزود است که در یک دنیای آخرالزمانی اتفاق می‌افتد. در اولین اپیزود شما آن را از چشم‌انداز یک ربات مهندسی RT-217NP مشاهده می‌کنید، که به نظر می‌رسد درباره نژاد انسان، که مدتی طولانی در جنگ‌ها منقرض شده، بسیار کنجکاو است. اسرار هریک از مکان‌ها را با کاوش تجربه نمایید. با حل پازل‌های گوناگون مهارت‌های خود را محک بزنید. تصمیمات سرنوشت‌ساز بگیرید و مسائل جذاب را مورد بحث قرار دهید تا همه حقیقتی که از شما پنهان شده را متوجه شوید.

 

ویژگی‌ها :

بازی کلاسیک ماجراجویانه سه‌بعدی با داستانی منحصربه‌فرد

گرافیک زیبا و جوی فراگیر

دارای موسیقی زمینه مستقل

ساخته شده به وسیله فناوری‌های HBAO+, DoF و FXAA

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود