Red Dwarf XI : The Game v1.21

Red Dwarf XI : The Game یک بازی موبایل پر از اکشن می‌باشد که با سری یازدهم از برنامه تلویزیونی کوتوله سرخ گره خورده است.
در این بازی شما فرماندهی سفینه فضایی معدنکاری به نام کوتوله سرخ را بر عهده دارید و شخصیت‌ها را در سفری در اعماق فضا دنبال می‌کنید، و سعی دارید کره زمین را پیدا نمایید. این بازی اپیزودهای مجموعه را منعکس می‌کند و شامل محتوای اضافی می‌باشد که توسط دوگ نیلور به صورت اختصاصی برای بازی نوشته شده است.
برای اولین بار، طرفداران و دوستان مجموعه می‌توانند در هرکجا آن را تجربه کنند!
ترکیبی از سبک‌های آرکید، استراتژی و اکشن را در سفر خود به اعماق فضا تجربه نمایید. با پیشروی در داستان بازی‌های بیشتری را آزاد کنید، آیتم‌های ویژه را جمع‌آوری کرده و کشتی را تا حد نهایی ارتقاء دهید. از منفجر کردن میدان سیارک‌ها تا سعی بر تسلط بر پنل کنترل پیچیده کشتی، محدوده وسیعی از کارها را تجربه کنید. این بازی پیشرفته‌ترین و قانع‌کننده‌ترین بازی موبایل کوتوله سرخ تاکنون است.
همزمان با پیشرفت مجموعه، به‌روز رسانی‌های مجانی برای این بازی ارائه خواهند شد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود