The Slimeking’s Tower v1.3.1

آیا به دنبال بازی ماجراجویانه نهایی می‌گردید که دارای یک گیم‌پلی باورنکردنی و موسیقی زمینه فراتر از انتظار باشد؟ به بازی The Slimeking’s Tower (No ads) خوش آمدید، یک بازی شگفت‌انگیز پر از اکشن که به شما امکان می‌دهد مجموعه‌ای عظیم از سیاه‌چال‌ها را با تنها یک هدف کاوش کنید، و آن هدف این است که ار شر موجوداتی که بر سر راهتان ظاهر می‌شوند خلاص شوید.

این بازی به شما امکان می‌دهد تا با از بین بردن دشمنان آیتم‌های مختلف بدست بیاورید، و این‌ها می‌تواند در جهت بهبود توانایی‌های شما استفاده شوند. نبردهای فراوانی با غول‌ها در بازی وجود دارد و برای شکست این هیولاها باید از همه مهارت‌ها، توانایی‌ها و آیتم‌هایی که در اختیار دارید استفاده نمایید. کاوش اعماق سیاه‌چال‌ها هیچ‌گاه تا این اندازه سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز نبوده است!

هر بار بازی تغییر کرده و آیتم‌ها، دشمنان، غول‌ها و اتاق‌ها ممکن است بار دیگر سر جای خودشان نباشند!

در این بازی می‌توانید ویژگی‌های رتبه‌بندی و همچنین قابلیت تغییر زاویه دوربین را همراه با ویژگی‌های جالب دیگر بیابید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود