Deadly Run v1.0.24

در بازی چندنفره خنده‌دار Deadly Run (Unreleased) شما در نقش یک زامبی گرسنه بازی خواهید کرد و در برابر بازیکنان واقعی از سراسر دنیا به رقابت می‌پردازید! به صورتشان ماهی پرتاب کنید و یا با سس داغ بسوزانید تا به خط پایان برسید!

در بحبوبه آخرالزمان گروهی از زامبی‌های فاسد مکان آخرین شهر انسان‌ها بر روی زمین را پیدا می‌کنند. از این نقطه، تنها هدف زامبی‌ها این است که با سرعت هرچه تمام‌تر به آنجا رسیده و با مغزهای تازه و شیرینی که انتظارشان را می‌کشند جشن بگیرند! اما زامبی‌ها همانطور که همه می‌دانند، در شراکت خوب نیستند… و به هر قیمتی که شده، هریک می‌خواهند زودتر از زامبی دیگر به شهر برسند!

در محیط‌های فوق‌العاده به مسابقه بپردازید و یا در میدان نبرد تخصص خود را ثابت کنید و رقبای خود را با سلاح‌های مرگبار نابود نمایید. جایزه ببرید، از آیتم‌های قدرتی استفاده کنید و راه خود را به سوی بالای جدول امتیازات باز نمایید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود