Odin’s Protectors v1.07 + data

Odin’s Protectors یک بازی نقش‌آفرینی سبک شخصیت‌سازی می‌باشد که بر اساس اسطوره‌های اسکاندیناوی ساخته شده است. برخلاف اکثر بازی‌های دیگر سبک نقش‌آفرینی، ویژگی‌ها و تجهیزات شخصیت تنها از طریق بازی‌های کوچک ارتقاء می‌یابد. این بهبودها باعث می‌شوند سطح قدرت شخصیت افزایش پیدا کند که اندازه دلاوری را در نبرد تعیین می‌نماید. البته برای تعیین واقعی قدرت یک شخصیت، بازیکنان باید با دیگر شخصیت‌ها مبارزه کند تا به یک محافظ اودین توانمند تبدیل شود.

اودین همه 9 قلمرو را از بالای برج والهالا نگاه می‌کند. موجودات شیطانی زیادی آرزو دارند آسگارد را تسخیر کنند و حکومت اودین را براندازند. برای جلوگیری از این موضوع، اودین برج را به دژی محکم در برابر همه دشمنان تبدیل نموده است. تعداد زیادی از 1337 طبقه برج توسط یکی از محافظان اودین مراقبت می‌شوند، که قدرتمندترین جنگجویان آسگارد می‌باشند. هرچه طبقه بالاتر برود، محافظ آن نیز قدرتمندتر خواهد شد.

می‌توانید از میان 5 خدایان انتخاب کرده و به حفظ تعادل 9 قلمرو کمک نمایید.

 

تغییرات نسخه 1.07 :

کاهش حجم بازی

رفع برخی از مشکلات نسخه های پیشین

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود