Escape Bear – Infinity Death v1.0

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

Escape Bear – Infinity Death یک بازی سبک دویدن هیجان انگیز است که واکنش شما را به چالش می کشد . این بازی مفتخر است که در مدت یک ماه از زمان آزادسازی آمار یک میلیون بار دانلود را برای خود در اپ استور اپل ثبت کرده است و اکنون آمده تا کاربران اندروید را به خود مشغول سازد .
خرسی شجاع اما بیچاره مجبور به فرار است چرا که زندانیان وحشی در حال تعقیب او هستند و تنها چیزی که مانع از رسیدن آنها خواهد شد ، سرعت عمل و دقت شماست .
این بازی زیبا دارای 99 مرحله است که در 4 حالت مختلف صورت خواهد پذیرفت .

hajm حجم : 33.15 مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • بنظر من آمار دانلود سایت ها و استور ها اصلا ملاک خوبی نیست. نصف بیشتر ملت دانلود میکنن ببینن چیه! مثل ما ک خوشمون نمیاد پاک میکنیم!!

  • خوب 2.1 رو به 2.3 آپیدیت کن تا بتونی از بازی های بیش تری بهره ببری .

  • من این بازی رو دو سه روز پیش تو گوگل پلی دیدم … خیلی طرفدار داشت … دمتون گرم به خاطر بروز بودنتون … فقط اگه میشه برای اندروید 2.1 بازی HD بیشتر بزارید … بازم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود