Puz Lands v1.1

Puz Lands یک بازی پازل برای دستگاه‌های اندرویدی است که در آن شخصیتی به نام پاز عازم یک ماجراجویی در جزیره‌ای نفرین‌شده گردیده و در این دنیای جادویی شما باید به او کمک کنید به دنبال عتقیه‌های باستانی بگردد تا با استفاده از آن‌ها جزیره را از شر نفرین نجات دهد. بر روی این جزیره زیبا، اسرارآمیز و در عین حال فراموش‌نشدنی، شما با ترکیب بلوک‌ها با یکدیگر به حل پازل‌ها کمک می‌کنید تا مسیری برای ادامه ماجراجویی پاز ایجاد شود. حیله‌ها، سوئیچ‌ها و اشکال سه‌بعدی سعی دارند شما را گیج کنند اما برای نجات این جزیره راهی جز حل پازل‌ها نیست.

این بازی با یک محیط سه‌بعدی زیبا با رنگ‌های جادویی طراحی شده که تجربه‌ای سورئال را برای بازیکن ایجاد می‌نمایند. بازی به نحوی طراحی شده تا یادگیری آن آسان و لذت‌بخش باشد. بازیکن تنها نیاز دارد تا بلوک‌ها را جابجا کرده و در مکان مناسب قرار دهد تا پازل‌ها را حل نماید. رابط کاربری ساده و تمیز است و هر کجا که باشید به راحتی می‌توان بازی را آغاز کرد. برای کسب بهترین تجربه استفاده از هدفون پیشنهاد می‌گردد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود