Chess v1.62

پیش نیاز : اندروید 1.5 و بالاتر

شطرنج ، از جمله بهترین بازی های فکری ساخت بشر است که با انجام آن نه تنها می توانید خود را سرگرم سازید بلکه به واسطه تمرینات ذهنی که در پس آن نهفته است می توانید ذهنی پویاتر و سالم تر را برای خود به ارمغان آورید .
Chess برترین اپلیکیشن شطرنج پولی در گوگل پلی می باشد که می توانید هم اکنون آن را به صورت رایگان از اندرویدها دانلود نمایید .
این بازی از موتور ریشه درختی شطرنج ( همان موتور مورد استفاده توسط MSN Chess مایکروسافت ) استفاده می کند که باعث می شود حرکات منحصر به فرد انسان نما را از اندروید خود شاهد باشید .
از دیگر امکانات Chess قابلیت انجام بازی به صورت دو نفره می باشد . بدین ترتیب شما می توانید تبلت یا اسمارت فون خود را با میزشطرنج تبدیل کرده و با دوستانتان به رقابت بپردازید .

hajm حجم : 3.72 مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • شطرنج شردر خیلی خیلی قشنگتره
    یعنی بهترین شطرنجیه که من واسه آندروید پیدا کردم

  • معرکه ست

    فقط تنها بدیش اینه از بس سخته اعصابت خورد میشه!!!

    شوخی کردم خخخییییلی قشنگه

  • سلام.آیا این بازی قابلیت آنلاین دارد؟

  • خب بله الان حدود صدساله مردم همینو میگن!!!!

  • این بازی معرکه است

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود