5 بازی برتر فوتبال اندروید
احتمالا می‌پسندید 5 بازی برتر فوتبال اندروید

Tennis Club Story v2.0.0

در بازی شبیه‌سازی تنیس Tennis Club Story مکان آس را هدف بگیرید! رهبری شما تعیین می‌کند که آیا بازیکنان به موقعیت عالی دست پیدا می‌کنند و یا شکست می‌خورند! منوی آموزش خود را سفارشی کنید تا بر روی قدرت و یا تکنیک تمرکز نمایید.
حامیان مالی برای ورزشکاران سخت‌کوش زیاد خرج می‌کنند، به علاوه فراهم کردن بهترین ابزار، آیتم‌ها و چیزهای دیگر. برختی شرکت‌ها حتی ممکن است یک اسپای آب گرم یا رستوران برایتان بسازند! با انواع حامیان مالی قرارداد ببندید و یک زندگی خوب را تجربه کنید!
البته فراموش نکنید به حامیان خود خدمات بدهید! مهمانی‌های کباب، اردوگاه‌های آموزشی و دیگر رویدادهای مفرح که باعث افزایش انگیزه می‌شوند!
ببینید چه کسی بر میدان بازی حکومت می‌کند. از مسابقات تک‌نفره تا دو تایی و تیمی، رقبای خود را به چالش بکشید تا جایزه بزرگ را از آن خود کرده و قفسه جوایز خود را پر کنید!

 

تغییرات نسخه 2.0.0 :

در حال حاضر در زبان چینی سنتی ، چینی ساده و کره ای در دسترس است

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود