بازی نیروی رنجر ها آیکون

Power Rangers: Legacy Wars

بازی نیروی رنجر ها
4.3 (309246) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , رزمی

در بازی Power Rangers: Legacy Wars ریتا ریپالسا، جادوگر فضایی، شبکه مورفین را آلوده کرده و هیولاهای مجازی و تکاورها را برنامه‌ریزی نموده تا به نفع او به مبارزه بپردازند. با تیم خود از تکاورهای قدرتمند افسانه‌ای به مقابله بپردازید، بهترین جنگجویان خود را ارتقاء دهید و بهترین تیم را بسازید تا ریتا را شکست داده و شبکه مورفین را نجات دهید.
در نبردهای نفر به نفر در برابر بازیکنان واقعی با استراتژی به مبارزه بپردازید و مناطق جدید را از مکان‌های معروف در فیلم و برنامه تلویزیونی به همین نام آزاد نمایید.
تکاوران مورد علاقه خود را با حرکات نمادینشان مشاهده کنید. این بازی دارای گرافیک خیره‌کننده با کیفیت، و مدل سه‌بعدی شخصیت‌ها با جلوه‌های بصری و انیمیشن‌های شگفت‌انگیز می‌باشد.
تکاوران جدید را آزاد کرده و بیش از 40 جنگجو از فیلم جدید یا تکاوران کلاسیک را جمع‌آوری نمایید.
بهترین تیم خود را بسازید تا برای شما بجنگند. با تیم نهایی خود شما می‌توانید بهترین بازیکنان از سراسر دنیا را به چالش بکشید! بهترین جنگجویان خود را ارتقاء دهید تا پیروزی‌های خود را افزایش دهید!
اتحادها را ایجاد نمایید تا تاکتیک‌ها را مبادله کرده و به اشتراک‌گذاری و چت بپردازید!

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 3.0.4
  • اندازه : 81M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/06/07
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود