Touch Circle Clock Wallpaper PRO v1.3.0

Touch Circle Clock Wallpaper یک برنامه والپیپر زنده ساده و مفید است که می‌تواند اطلاعات گوناگونی را بر روی صفحه نمایش دستگاه اندرویدی‌تان به شما نشان دهد. این برنامه می‌تواند زمان، تاریخ، آلارم، رویداد بعدی در تقویم شما، شعار و یا نقل قول مورد علاقه‌تان، نماد محبوبتان را بر روی صفحه نشان دهد.

همچنین در این نسخه پرو، امکان نشان دادن زمان و تاریخ برای محدوده‌های زمانی مختلف، 3 رویداد بعدی تقویم، روزشمار به یک تاریخ خاص نیز برای شما فراهم گردیده است.

با ژست‌های لمسی مختلف می‌توانید میان محتوا جابجا شوید. اقدامات مربوط را انجام دهید (به عنوان مثال باز شدن ساعت) همچنین رنگ‌های پس‌زمینه را سفارشی نمایید.

در این نسخه پرو می‌توانید یک گرادیان رنگ را به عنوان پس‌زمینه قرار دهید، و همچنین یک تصویر را برای پس‌زمینه تعریف نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود