Particles Plexus FX Wallpaper v1.0.5

Particles Plexus FX Wallpaper یک والپیپر زنده برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که در آن همه چیز به صورت سه‌بعدی در OpenGL 2.0 رندر شده، همراه با افکت‌های کاملاً تعاملی که از چندلمسی پشتیبانی می‌نمایند. هم گوشی‌ها و هم تبلت‌ها در حالت افقی و عمودی پشتیبانی می‌شوند! یک والپیپر به سبک شبکه‌های عصبی که از موتور یونیتی نیرو می‌گیرد. بهترین والپیپر زنده سال 2017 را هم‌اکنون برای دستگاه اندرویدی خود دانلود کنید! این نسخه والپیپر کامل می‌باشد.

این والپیپر شامل جلوه‌های شبکه آبی، قرمز، طلایی، سبز، زرد، سفید، مایع، همراه با پشتیبانی از جلوه حسگر ژیروسکوپ می‌باشد. همچنین قابلیت تغییر خودکار رنگ نیز وجود دارد. دو نوع افکت دنبال کردن لمس نیز برای زیبایی بیشتر به والپیپر اضافه گردیده است. در نسخه‌های آینده گزینه‌های بیشتری اضافه خواهد گردید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود