بازی قارچ خور آیکون

Super Mario Run

بازی قارچ خور
3.8 (1305250) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه

Super Mario Run نوع جدیدی از بازی ماریو است که می‌توانید تنها با یک دست آن را انجام دهید.
در این بازی ماریو به سمت جلو در حال دویدن است و شما با لمس کردن او را کنترل می‌کنید. لمس‌های خود را زمان‌بندی کنید تا پرش‌ها، چرخش میان هوا و پرش دیواری را انجام دهید و با جمع‌آوری سکه‌ها به هدف برسید!
در حالت تور جهانی بدوید و بپرید تا شاه‌دخت را از چنگال بوزر نجات دهید! از طریق دشت‌ها، غارها، خانه‌های ارواح، کشتی‌های هوایی، قلعه‌ها و بسیاری دیگر به ماجراجویی بپردازید. برای رسیدن به قلعه بوزر، 24 مرحله که در 6 دنیا قرار دارند را رد کنید. راه‌های زیادی برای لذت بردن از مراحل وجود دارد، مانند جمع‌آوری سه نوع مختلف از سکه‌های رنگی یا رقابت برای کسب بالاترین امتیاز در میان دوستانتان.
در حالت رالی وزغ، حرکات شیک ماریو را به رخ کشیده، در برابر دوستانتان رقابت می‌کنید و بازیکنان از سراسر دنیا را به چالش می‌کشید. یک حالت چالشی که در هر بار بازی شما رقابت متفاوت می‌باشد. اگر رالی را برنده شوید، وزغ‌های مشوق به قلمرو شما خواهند آمد و قلمروتان رشد خواهد کرد.
در حالت ساخت قلمرو می‌توانید با جمع‌آوری سکه‌ها و وزغ‌ها به ساخت قلمرو خود بپردازید. ساختمان‌ها و تزئینات مختلف را ترکیب کنید. بیش از 100 نوع آیتم در این حالت وجود دارد. اگر وزغ‌های بیشتری در حالت رالی وزغ بدست بیاورید، تعداد ساختمان‌ها و تزئینات در دسترس بیشتر خواهند شد. با کمک وزغ‌های دوستانه می‌توانید به تدریج قلمرو خود را کامل نمایید.

 

تغییرات نسخه 3.0.22 :

رفع مشکلات بازی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 3.0.22
  • اندازه : 80M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/03/27

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود