Goop Escape v1.0.9

Goop Escape 2 یکی از بهترین بازی های فکری پازلی اندروید می باشد که تا کنون طراحی گردیده است . این بازی شما را در موقعیتی قرار می دهد که می بایست با بهره گیری از هوش خود در محدودیت استفاده از انتخاب های پیش رویتان ، بهترین ها را برگزینید . انجام Goop Escape در ابتدا ساده به نظر خواهد رسید اما با رفتن به مراحل بالا همچنان که اعتیادتان نسب به آن افزایش خواهد یا شاهد سخت تر شده مراحل پیش رو نیز خواهید بود .
هدف شما در این بازی کمک کردن به Goops ها برای پیدا کردن درگاه خروجی شان می باشد . گوپ ها تنها در چهار جهت می توانند حرکت کنند و هنگامی که یک بار تکان داده شوند نمی توانند بایستند تا زمانی که به یک گوپ دیگر و یا دیوار برخورد کنند . بنابراین موقعیت هایی مرگبار در انتظار آنها و البته شما خواهد بود ! این بازی در 72 مرحله مختلف صورت خواهد پذیرفت که قطعا می تواند سرگرمی خوبی برای تمامی اندرویدها باشد .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود