million moments -photo viewer v1.5.04.01160

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

هنگامی که عکس های شما که هر یک زنده کننده خاطره ای است بیشتر و بیشتر شده و بر روی یکدیدگر انباشته می شوند ، چیزی جز چشمان بسته و البته نگاه های کسل کننده آنها را نخواهد نگریست . حال آنکه می توانید با استفاده از یک نرم افزار کاربردی ، دگرگونی شگرفی را بر روی آنها ایجاد نموده و زیباترشان کنید .
million moments -photo viewer نام برنامه ای است که به شما کمک می کند تصاویر مرده خود را روحی تازه بخشیده و کاری کنید که هر بار برایتان تازگی داشته باشند . این اپلیکیشن با قرار دادن عکس های شما در قالب بندی مجله ها ، آنها را در زیباترین شیوه ممکن چیده و برایتان به نمایش در می آورد . این اپلیکیشن هم اکنون در رده اپلیکیشن های رایگان عکاسی در بسیاری از کشورها در وب سایت گوگل پلی ، به عنوان گزینه برتر انتخاب شده است .

hajm حجم : 9.35 مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(67)

million moments -photo viewer 4 million moments -photo viewer 2 million moments -photo viewer 3

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود