نرم افزار ثبت درجه آب و هوا روی عکس آیکون

Weathershot (old PRO)

نرم افزار ثبت درجه آب و هوا روی عکس
4.3 (23764) امتیاز در گوگل‌پلی
شبکه اجتماعی , نرم افزار

Weathershot (old PRO) یک برنامه بسیار جالب می باشد که با استفاده از آن می توانید وضعیت آب و هوایی محلی که در آن حضور دارید را با گرفتن عکس در محیط شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک بگذارید . این نرم افزار به صورت خودکار می تواند اطلاعات بسیار مفیدی نظیر درجه حرارت هوا را به صورت خودکار بر روی تصاویری که تهیه می کنید اضافه نموده و در هر چه جذاب تر شدن تصاویرتان به شما کمک کند . بدین ترتیب خواهید توانست با عکس هایی که از سفرهای خود می گیرد و البته اطلاعات آب و هوایی آنجا که بر روی آنها درج شده است دوستان خود را شگفت زده نمایید . توجه داشته باشید برای استفاده از این نرم افزار می بایست قبلا اینستاگرام را نصب نموده باشید .

 

ویژگی ها :

می توانید پوسته مورد نظر خود را از میان 15 گونه ی مختلفی که وجود دارد شامل درجه حرارت کنونی هوا ، باران ، قدرت وزش باد ، مسیر حرکت باد و … انتخاب نمایید .

می توانید نه تنها اطلاعات مربوط به روز جاری بلکه یک باز زمانی نظیر روز آینده و حتی هفته آتی را نیز به عکس های خود اضافه نمایید .

درجه حرارت را بر اساس واحد های مختلف نظیر سلسیوس و فارنتهایت ، کیلومتر و مایل و … درج کنید .تغیرات نسخه اخیر :افزوده شدن 14 پوسته جدیدبرطرف شدن باگ ها

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 5.2.22
  • اندازه : 88M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/10/22
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود