URSafe App Backup/Restore PRO v2.3.130215

گاهی اپلیکیشن های نصب شده بر روی دستگاه ها آنقدر اهمیت شان برای ما بالا هستند که حاضریم اگر دو گزینه یکی خود دستگاه و دیگری اطلاعات ذخیره شده اش ، پیش رویمان قرار گیرند گزینه دوم را انتخاب نماییم .
URSafe App Backup/Restore PRO نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی است که به شما کمک می کند تا از اطلاعات نرم افزاری خود نظیر اپلیکیشن های نصب شده بر روی اسمارت فون یا تبلت تحت اندرویدتان محافظت به عمل آورید . گاه ممکن است نیاز باشد گوشی خود را ریست کنید اما نگرانی از دست دادن برخی اطلاعات شما را از انجام این کار بازدارد . حال آنکه از قدرت این برنامه بهره بجویید دیگر هچ گاه چنین نگرانی شما  را همراهی نخواهد کرد . نرم افزاری ساده که تنها با چند کلیک ساده ، بک آپ های کامل از اپلیکیشن های شما تهیه کرده و با ذخیره سازی آن بر روی sd card ، شرایط را برای بازگردانی در آینده برایتان فراهم می آورد .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود