قدرتمند ترین آنتی ویروس های اندروید
احتمالا می‌پسندید قدرتمند ترین آنتی ویروس های اندروید

Snap Secure + Mobile Antivirus v8.03

اگر به امنیت اطلاعات خود و خانواده تان اهمیت داده و می خواهید که آنها را در برابر تمامی خطرهایی که تهدیدشان می کند ایمن سازید می بایست نرم افزار امنیتی قدرتمندی نظیر Snap Secure + Mobile Antivirus  را بر روی دستگاه خود نصب داشته باشید .این اپلیکیشن با دارا بودن ویژگی های مختلف و البته استفاده از تکنولوژی های روز می تواند به شما در رسیدن به این هدف یاری رساند .
از جمله این امکانات فضای ابری 10 گیگاباتی می باشد که شما را قادر می سازد اطلاعات مهم خود را با ذخیره در آنجا و همگام سازی های مرتب در برابر حملات ایمن سازید .
اگر می ترسید گوشی خود را گم نموده و یا کسی آن را از شما به سرقت برد دیگر جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که با استفاده از نرم افزار پیش رو امکان ردگیری از طریق GPS بر روی نقشه های گوگل مپ فراهم شده و می توانید به سادگی مکان حضور اسمارت فون تان را بیابید .
اگر قصد نقل مکان از یک گوشی به گوشی دیگر و یا حتی از سیستم عامل های دیگر به اندروید را دارید باز هم این برنامه می تواند در انتقال ایمن اطلاعات به شما یاری رساند .
مسدود سازی پیام ها و تماس های ناخواسته دریافتی و قفل کردن گوشی هنگام استفاده از سیم کارتی غیر از سیم کارت  شما از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشند .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • این برنامه رایگان نیست و کار نمیکنه
    ادمین جان لطفا یا قرار نده یا کرک شدش رو بذار
    ممنون

  • سلام مرسی بابت سایت فوق‌العادتون
    به نظر شما از 100% چقدر میشه به سیستم ابری این برنامه اعتماد کرد؟

  • درود و خسته نباشی
    اول از همه قالب و امکانات جدید مبارکه;)
    دوم خدایش ب روز تر از شما کجا پیدا میشه؟؟؟اصن وجود داره؟؟؟:D
    دمتون تنوری HOT

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود