Star Defender 4 v1.90.0

چه کسی توان ایستادگی در برابر خیل عظیم دشمنانی که برای نابود سازی سیاره مادری در کهکشان ما پای گذاشته اند را دارد ؟ سیاهچاله با آنها چه خواهد کرد و چه کسی منفجر خواهد شد ؟

برای پاسخ دادن به این پرسش ها می بایست به یکی از ستاره های Star Defender 4 تبدیل شده و آنقدر دلیر باشید که بتوانید جان انسان ها را در برابر حملات پیش رو نجات دهید . این بازی با بهره گیری از گرافیک زیبا در کنار پخش موزیک های بسیار جذاب ، گیم پلی اعتیاد آوری را برای شما به ارمغان خواهد آورد که راضی به ترک کردن آن نخواهید بود !
در این بازی 4 گونه سلاح مختلف و گونه های متفاوتی از بمب ها در اختیارتان قرار خواهد گرفت که می بایست از آنها در برابر دشمنان استفاده نمایید . بیش از 100 مرحله گوناگون با سطح سختی های متفاوت انتظار شما را می کشند .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • من اینو قبلا دانلود کرده بودم بازیه جالبی نیست گیم پلیش خوب نیس به نظرم ارزش 45 Mb رو نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود