ماشین حساب مهندسی آیکون

Scientific Calculator

ماشین حساب مهندسی
4.6 (670) امتیاز در گوگل‌پلی
کاربردی , نرم افزار

Scientific Calculator یک ماشین حسب مهندسی با قابلیت محاسبه و به یاد سپاری انواع فرمول ها.اگر در یکی از رشته های دشوار مهندسی تحصیل می کنید و با فرمول های پیچیده ریاضی سر و کار دارید حتما نیاز به یک ماشین حساب قدرتمند برای محاسبه لگاریتم در مبنای 2 با ماشین حساب و حساب کردن معادلات ریاضی در به صورت کسری را حس کردید اما اگر بخواهید یک ماشین حساب با این ویژگی ها را بخرید باید هزینه زیادی را پراخت کنید که برای اغلب دانشجویان امکان پذیر نیست از این رو پیشنهاد می شود نرم افزار Scientific Calculator نصب کنید تا در کمترین زمان ممکن شما را به جواب برساند و هزینه های تحصیل تان را کمتر کند.

 

ویژگی ها :

ویرایش فرمول عددی توسط کلید △.

حسابهای معمولی ، مثلثاتی ، معکوس توابع مثلثاتی ، نمایی ، تابع لگاریتمی ، قدرت عملکرد ریشه ، فاکتوریل ، و عملیات های ارزش مطلق.

 

تغییرات نسخه 7.8.0 :

رفع مشکلات گزارش شده توسط کاربران

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 7.9.0
  • اندازه : 4M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/02/06
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود