Solar Flux HD v1.0.1 + data

در بازی Solar Flux HD شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و با سفر به کهکشان خورشید را از نابودی نجات دهید . این کار را می توانید به کمک شهاب سنگ ها و سایر سیاره ها انجام دهید . شعله های خورشیدی در حال انفجار بوده و تنها کسی که می تواند جلوی این فاجعه را بگیرد شما هستید ! این بازی شامل 80 مرحله هیجان انگیز بوده که باید آن ها را به اتمام برسانید . همچنین لازم به ذکر است اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا دستاوردهای خود را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر با دوستان به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

وجود دستاوردهای مختلف در بازی

به اشتراک گذاری دستاورد ها

نجات خورشید از انقراض

وجود 80 مرحله هیجانی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • من این بازی رو در کامپیوتر دانلود کردم،حالا موبایل رو با کابل یو اس بی به کامپیوتر وصل کردم،اما نمی دونم این فایل زیپ رو باید در کدوم قسمت از موبایلم بریزم که بتونم اجرا یا نصبش کنم،میشه راهنماییم کنین؟ با سپاس.

    • باید اول پسوند zip رو به apk تغییر دهید،سپس در فایل mange files در موبایلتان،در قسمت کارت sd یا همان مموری کارت،یک پوشه جدید بسازید یا در پوشه دانلودها،این فایل apk رو بریزین و بعد کابل رو از کامپیوتر جدا کنین،حالا روی این فایل در موبایلتان کلیک کنید،گزینه install رو انتخاب کنین تا بازی رو نصب کنه.
      در ضمن قبل از این که پسوند فایل رو به apk تغییر بدهید،اول وارد controlpanel بشین،سپس در قسمت folder option،و سپس قسمت view وارد شوید،دقت کنید که باید گزینه مربوط به hide extension for known file types خاموش باشد. 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود