LINE WIND runner v.1.0

اگر برای گام گذاشتن در یک فرار ماجراجویانه آماده اید بازی LINE WIND runner را از دست ندهید . در این بازی که توسط کمپانی نرم افزار معروف LINE ساخته شده است می بایست تمامی گنجینه هایی که در طول مسیرتان وجود دارد جمع آوری نمایید .

تمام چیزی که نیاز دارید این است که تنها با یک انگشت تان صفحه نمایش را لمس کنید ! نیازی به فکر کردن به چیز های دگیر نیست ، اما از لذت هیجان سرعت زیاد غافل نشوید ! در این ماجراجویی شما تنها نیستید و حیوانات بامزه فراوانی نیز شما را همراهی خواهند نمود . با ادامه دادن به مسیر حرکت خود و کسب امتیازهای بالا می توانید نسبت به آپگرید کردن کاراکتر بازی اقدام نمایید .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام میشه در مورد بازی LINE WIND runner و نحوه ی اجرای بازی یکم توضیح بدید میدونم بازی انلاینه ولی ازم آدرس ایمیل و پسورد میخواد هر چی هم وارد میکنم مینویسه (4:445)
    ممنون میشم اگر جواب بدید

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود