Call of Mini™ Infinity v1.3.1 + data

شهاب سنگی بزرگ در مسیر برخورد با زمین قرار گرفته است ! بار این مسئولیت بر عهده شما است تا محل جدید برای زندگی مردم پیدا کنید . پیدا کردن یک سیاره جدید برای زندگی کار زیاد آسانی نیست و طبیعتا با خطراتی روبرو خواهید شد .

35 سال پیش ، انسان ها سیاره ای به نام کارون را کشف کردن که علایم حیات در آن وجود داشته است . آنها درحال جمع آوری ارتشی بزرگ از رزمندگان ستاره هستند تا برای سفر به سیاره کارون که خارج از منظومه شمسی است آماده شوند . شما رهبر این ارتش هستید  ! هنگامی که شما در زمین در حال ساخت پایگاه و راه اندازی نیروی های خود هستید با حمله افراد بیگانه مواجه میشوید که باید دربرابر آنها دفاع کنید. رتبه این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 است که رتبه خوبی را به خود اختصاص داده است .

ویژگی های این بازی :

– گیم پلی عالی و تیر اندازی 3D

– جنگ های هیجان انگیز

– استفاده از مهارت های قدرتمند برای مبازه با دشمنان

– ارتقاء زره برای بدست آوردن تجهیزات مورد نیاز

– فرماندهی انبار سلاح ها

– با دوستان خود همکاری کنید تا مبارزان بزرگ را شکست دهید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • نو Xperia Z با باگ باز میشه

  • salam bebakhshid vsghti bazi ro ejra mikonam yeho force stop mide miad biroon.
    rah hali dare ke btoonam bazi ro ejra konam ?

  • خیلی سبک و روون اجرا میشه، بازی کلا آنلاینه و اصلا با صفحه لمسی حال نمیده بازی کردنش. فرض کنید Counter Strike رو بخواین لمسی بازی کنید میشه بنظرتون؟!

    • چرا که نه بازی cs porbale رو بازی کن بد خودت مطلب رو میگیری 😀

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود