6 برنامه گرفتن سلفی های جذاب
احتمالا می‌پسندید 6 برنامه گرفتن سلفی های جذاب

Nubia camera V1.0.12

Nubia camera نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید اقدام به ثبت عکس هایی فراتر از تصور نمایید ! این نرم افزار با در اختیار داشتن طیفی بزرگ از امکانات مورد نیاز برای عکاسی حرفه ای می تواند قابلیت هایی نظیر پشتیبانی از HDR ، تنظیم کردن فوکوس بر روی تصاویر ، پانوراما و اسنپینگ را در اختیار شما قرار دهد . همه چیز آماده است ؛ اگر خواسته باشید می توان با بهره گیری از حالت خود عکس های خود را تنها با یک کلیک بیاندازید و یا با رفتن به حالت حرفه ای ، تمامی بخش هایی را که در نظر دارید به صورت کاملا سفارشی اجرا نموده و دقیقا همان چیزی را که می خواهید ثبت نمایید .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • با سلام من هر روز به سایت شما سر می زنم اما متا سفانه نرم افزار های کاربردی خیلی کمی تو سایت می گذارید بیشتر بازی می گذارید وقتی هم نرم افزار می گذارید مثل این تکراری و خیلی به درد نمی خوره شبیه این رو قبلا ها گذاشتین خواهش می کنم نرم افزار های به درد بخوری بذارید با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود