Amerzone – The Explorer’s Legacy Full v1.0.0

 پیش از مرگ ، اکتشافات Emile Valembois به شما چیزهای زیادی در رابطه با سفر شگفت انگیز او خواهد گفت . این سفر در رابطه با یک ماجراجویی رمز آلود با نام پرنده سفید بود . داستان بازی در رابطه با یک تخم مرغ عجیب است که حدود 50 سال پیش ربوده شد . افسانه ای وجود دارد که می گوید پرندگان سفید در آسمان ها به دنیا آمده و همانجا نیز می میرند بی آنکه بر زمین فرود آیند . برای پیدا کردن تخم مرغی که آشکار کننده این افسانه است می بایست به سفرهای متعددی رفته تا بتوانید این پرندگان مشهور را ملاقات نمایید .
اگر به بازی های رمز آلود علاقه مندید پیشنهاد می کنیم بازی Amerzone – The Explorer’s Legacy را که با بهره گیری از تکنولوژی 360 درجه ای جدید طراحی شده و در قالب تک فایل نصبی ( بدون دیتا ) ارایه گردیده است از دست ندهید !

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • روگوشی اس۵اجراشد.

  • چرا رو اس 4 نمیاد

  • این بازی بدنبال اشیا هست دیگه

    • پ ن پ دنبال کلید روحانی باید بگردید 😀

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود