Radiohammer v1.2 + data

در بازی Radiohammer شما بایستی با استفاده از ریتم و موسیقی های شگفت انگیز شیاطین را نابود کنید . برای این کار تنها کافی است بر روی صفحه نمایش ضربه زده و سپس با توجه به ریتم شیاطین را از بین ببرید . وجود شخصیت های جذاب و هیجانی از قابلیت اصلی این بازی محسوب می گردد . توجه داشته باشید که بیش از 70 نوع آهنگ و ریتم خاص در این بازی وجود دارد . و در نهایت لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده حرفه ای طراحی شده اند .

ویژگی های اصلی:

نابود کردن دشمنان به کمک ریتم و آهنگ

وجود شخصیت های متنوع

جلوه های صوتی بی نظیر

گیم پلی هیجانی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام
    من گوشی گالکسی اس2 16گیگ i9100 دارم
    این بازی روش نصب کردم ازش خارج میشه
    یه بازی اچ دی دیگه نصب کردم بازم نشد
    لطفا راه حل رو بهم بگید

  • د و ست عزیز بعث چند تا عکس که نیست به خدا سری به سایتهای دیگه در ضمینا بازیهای اچ دی بزن ببین چه کار دارن میکنند نزدیک به دو سال دارم از این سایت بازی ونرم افزار دان میزنم بجز از این سایت حتی اگرم هیران باشم از سایت دیگری دان نمیزنم هر صبح که در مغاز ه ام را باز میکنم به سراغ کا مپیوتر میروم اولین سایتی که باز میکنم این سایت هست چند وقتی که در ضمینه بازی این سایت واقعا او فت داشته اگرم کاربری ناراحت میشه این نیست که بخواهد تخریب کنه واقعا از روی دلسو زی است خواهشا نظرم ……نکنید

    • دوست عزیز بازی ها رو ما که تولید نمیکنیم . بازی هایی که سایت های خارجی میزارن رو ما هم قرار میدیم یعنی اگر اونا یه بازی خفن بزارن ما هم میزاریم ، نزارن ، نداریم که بزاریم ! ( فلسفی شد یه ذره D:)
      باز هم نظر شماها برای ما مهمه سعی میکنیم چیزهایی بزاریم که بیشتر دوست داشته باشید

  • اقا ترو خدا هر بازی چرندی که میاد نزارید توی سایت ! ارزش سایتتون به خدا پایین میاد! یه بازی باحال بزارید اینا چی اخه !

    • سلام بسیار موافقم آخه این چیه بازی ها آتاری از این قشنگتره حیف اینترنتم که حروم این بازی کردم اه اه

      • عكس بازي گذاشتن برا شما
        دليل نميشه چون شما از بازي خوشتون نيومد بازي چرتي باشه

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود