Ghost Toasters – Regular Show v1.1.6 + data

در این پست قصد داریم تا یکی از هیجان انگیزترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی به نام Ghost Toasters – Regular Show را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی با استفاده از بهترین و جدیدترین سلاح های تولید شده ارواح قاتل را از بین ببرید و پارک را از چنگال آنان بیرون آورید . توجه داشته باشید که بیش از 15 شخصیت متفاوت در این بازی وجود داشته که در طول مراحل با آن ها رو به رو خواهید شد . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل 50 مرحله هیجانی و نفسگیر می باشد .

ویژگی های اصلی :

بیش از 15 شخصیت متفاوت

بیش از 50 مرحله نفسگیر

وجود دستاوردهای مختلف

گرافیک بسیار خوب بازی

تغییرات نسخه 1.1.6 :

اضافه شدن 10 مرحله جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

وجود دستاوردهای جدید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • بازی رو نصب کردم همون کاری که گفته بودید انجام دادم موقعی که حرف CN میاد بعد یه چند لحظه میپره بیرون.
    خواهش میکنم کمکم کنید.

  • Babate javab mamnunam.rastesh in bazi haye data dar aziyatam mikard ke nemitunestam nasb konam nab ham ke mikardam ya nemikhun ya migoft data nist.
    Bazam babaet rahnemaieeyetoon mamnunam.
    Ba tashakkor az site khoobetoon.merc

  • Kasi nist javabamo bede?

  • Salam khaste nabashid, rooye s3mini galaxy ejra mishe? Age mishe lotafan tarigheye nasbesho behem begin man bazihaye bedune data ro rahat nasb mikonam amma sohbat az bazihaye data dar mishe dige nemitonam.lotfan javabamo bedin. Ba tasjhakkor az site khoobetoon. Mamnun.

    • بله نصب میشه ، دیتا دار ها هم آنچان پیچیده نیستند ، فقط کافیه از زیپ خارج کنید و پوشه رو در محل گفته شده قرار بدید و بعدش مثل بازی های معمولی فایل نصبی رو نصب کنید

  • kheyli bahal bud man kheyli khosham umad.dametun garm

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود