قدرتمند ترین آنتی ویروس های اندروید
احتمالا می‌پسندید قدرتمند ترین آنتی ویروس های اندروید

MobileGuard 1.0.5

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

تامین امنیت در دنیای اندروید به واسطه حجم عظیم اپلیکیشن هایی که روزانه برای آن تولید می شوند کاری سخت اما ضروری است که تنها با نصب کردن نرم افزار های امنیتی قدرتمند می توان از پس آن برآمد . بدین منظور شرکت های مطرح ساخت نرم افزار های امنیتی نسخه های تحت اندروید از محصولات خود را به بازار ارایه کرده اند تا به این نیاز کاربران پاسخ دهند اما به دلیل ماهیت آنتی ویروس ها که نیاز به بروزرسانی های مستمر دارند امکان استفاده از نسخه های کرک شده آنها عملا وجود نداشته و تنها راه ممکن خرید نسخه های لایسنس دار آنها با قیمت های گزاف می باشد .
اگر شما نیز به امنیت خود اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم نرم افزار ایرانی MobileGuard را که با قدرت گرفتن از بانک ویروس های دو نرم افزار مطرح دکتر وب و بیت دیفندر توانایی نابود سازی هر گونه ویروسی را دارد ، از دست ندهید . این اپلیکیشن یک مجموعه کامل از ابزارهای امنیتی است که حذف کردن ویروس ها تنها قسمتی از امکانات بیشمارش محسوب می شود . شناسایی برنامه های تبلیغاتی مخرب ، فیلتر کردن تماس ها برای جلوگیری از شماره های ناخواسته ، گرفتن بک آپ از اطلاعات و مدیریت برنامه های درحال اجرا از جمله این قابلیت ها می باشند .

 

نسخه کامل

download دانلود و مشاهده اطلاعات بیشتر

 

نسخه آزمایشی بدون قابلیت حذف ویروس ها

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

io
 

Screenshot_2014-04-22-23-27-12 Screenshot_2014-04-22-23-27-26 Screenshot_2014-04-22-23-27-39 Screenshot_2014-04-22-23-28-07 Screenshot_2014-04-22-23-29-00 Screenshot_2014-04-22-23-29-43


آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • واقعا عالی بود

  • اقا بزار ماهم فیض ببریم چون نه پول داریم نه حساب ازمایشیشم که به اندازه اصلی خوب نیست. داداش

  • من محقق جنگهاي الكترونيك و سايبري هستم و به خاطر مسائل امنيتي نمي توانم خودم را معرفي كنم. پيش بيني حملات سايبري از طريق برنامه نويسي اسكادا به تأسيسات غني سازي و ارسال پارازيت به طرف ماهواره ها كه منجر به قطع برنامه مناظره سال هشتاد و هشت شد از پيش بيني هاي بنده بود. پيش بيني جديد من ظهور يك ويروس كامپيوتري است كه هدف اين ويروس، خرابي نرم افزاري گوشيهاي آندرويد است. اين ويروس در ابتدا كامپيوتر قرباني قرار مي گيرد و عكس العمل خاصي ندارد اما پس از وصل يك دستگاه آندرويد به كامپيوتر و فعال بودن گزينه “عيب يابي يو اس بي” به قسمت بوت لودر گوشي كه وظيفه بوت كردن آندرويد را بر عهده دارد حمله مي كند و باعث تخريب اين قسمت مي شود. پس از اين تخريب، مشكلي براي آندرويد و وظايفش پيش نمي آيد و گوشي به كارش ادامه مي دهد. اما پس از يك بار خاموش و روشن شدن شدن گوشي، قرباني متوجه مي شود كه گوشي هيچ عكس العملي ندارد يا نمي تواند سيستم عامل آندرويد را اجرا كند و مجبور مي شود براي ترميم بوت لودر هزينه زيادي پرداخت كند. من نمونه ابتدايي اين ويروس را شبيه سازي كردم و به راحتي تخريب كرد. اين ويروس با ويروس كشهاي آندرويدي غير قابل رديابي است زيرا روي ويندوز اجرا مي شود. اميدوارم هشدارهاي من را جدي بگيريد.

    • ماشالله چقدر قوه تخیلتون خوبه

  • انصافا تو قدرتش شک نکنید عالیییییییییییییی بود
    دمتوت گرم

    • حاجی این ازمایشی ساخته شده
      مثل این که وضع گوشیت خلی خرابه…..

      • نسخه اصلی رو از سایت اصلی تهیه کردم ،
        از حق نگذریم ایول دارن
        سرعت خوب قدرت هم که کلا تا تست نکنی نمیتونی تصور کنی

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود