XCOM®: Enemy Unknown v1.0.0 + data

 تهدید موجودات بیگانه ، دولت های زمین را بر آن داشته است تا اقدام به ساخت یک ارتش فراگیر و گسترده در سطح کره خاکی با نام XCOM نماید . به عنوان فرمانده این ارتش شما می بایست با ساخت پایه های قوی ، تحقیقات درباره تکنولوژی های بیگانگان و نیز رهبری کردن سربازان خود در نیروهای نبرد علیه آنان زندگی بشر را از این تهدید بسیار جدی ایمن بدارید . توجه داشته باشید که تنها امید آدمیان شما هستید !

ویژگی ها :

– امکان افزایش سطح سربازها
– قابلیت بهره گیری از سلاح ها و تکنولوژی های جدید
– امکان انجام ماموریت هایی که به صورت تصادفی ساخته می شوند .
– حالت استراتژیک
– بهره گیری از کنترلرهای لمسی کاملا سازگار با موبایل

توجه : XCOM®: Enemy Unknown یک بازی گرافیکی خارق العاده است که از ویژگی های بسیار پیشرفته ای برخوردار می باشد بنابراین برای اجرای بدون مشکل پیش از اجرای بازی تمامی اپ هایی که به اجرای آنها نیازی نیست بندید .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • نصب میکنم بالا نمیاد دستور متوقف میده چرا؟

  • سلام. میگم حجم دیتاش کم نیست ؟ حجمشو بیتشر کنین من که خدایی با این حجم کم دارم حال میکنم بخدا والا من صد تا بازی تو این سبک میارم برات حجمش ۴۵۰ مگابایت????

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود