Halloween Town Bubble Shooter v1.1

به پازل شهر ارواح به نام Halloween Town Bubble Shooter خوش آمدید. در شهر هالوین هر چیزی امکان دارد و شما می‌توانید وارد هیجان جادویی بازی شده و همراه با جادوگر به تیراندازی حباب‌ها مشغول شوید. همه کدوتنبل‌ها را با یکدیگر تطبیق دهید و بیشترین آب‌نبات را در شهر بدست بیاورید. می‌توانید لباس‌های ترسناک با تم هالوین بپوشید و اسرارآمیز باشید. خود را با خون ترسناک بپوشانید، تاریک باشید و مانند زامبی‌ها جیغ بزنید.

در این بازی شما باید آیتم‌های ترسناک مختلف را با یکدیگر جور کنید. شما با حباب‌های به رنگ‌های رنگین‌کمان بازی می‌کنید. از شتاب‌دهنده‌ها و یا آیتم‌های افزایش دهنده قدرت استفاده کنید تا حتی امتیاز بیشتری کسب کنید و بتوانید به پایان برسید. چالش‌های مختلف با اهداف متفاوت را بازی کنید. شما می‌توانید به امتیاز مشخصی دست پیدا کرده و یا هیولای شبح‌زده را نجات دهید. باید حداقل 3 آیتم را تطبیق دهید تا از صفحه محو شوند.

ویژگی‌ها:

تعداد زیادی مراحل سرگرم‌کننده

یک جادوگر دوست‌داشتنی شما را همراهی می‌کند

دارای شتاب‌دهنده‌ها و آیتم‌های افزایش دهنده قدرت برای کمک به شما

بازی پازل با تم ترسناک هالویین

دارای جوی ترسناک و پر از اشباح

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود