بازی بریدن طناب با 100 مرحله جذاب آیکون

Cut the Rope: Magic

بازی بریدن طناب با 100 مرحله جذاب
4.7 (438685) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , پازل

پس از بیش از 750 میلیون دانلود، مجموعه بازی‌های Cut the Rope با یک دنباله جادویی جدید به نام Cut the Rope: Magic بازگشته است!

به ماجراجویی جدید Om Nom ملحق شوید و او را به اشکال جادویی تغییر شکل دهید تا به این هیولای دوست‌داشتنی کمک کنید آب‌نبات‌های به سرقت رفته توسط جادوگر شیطانی را دوباره بدست بیاورد!

یک اشتباه جادویی تصادفاً Om Nom را به یک دنیای اسرارآمییز پر از پازل‌های چالش‌برانگیز برای تمامی سنین برده است. آیا می‌توانید از مهارت‌های جدید او استفاده کنید تا پازل‌ها و حقه‌های جادوگر شیطانی را حل کند؟ آخرین نسخه از این بازی محبوب جهانی یک ویژگی جدید به گیم‌پلی پازل فیزیکی آن اضافه کرده است و بیش از 100 مرحله با تم جادویی را در یک دنیای فانتزی رنگارنگ به شما ارائه می‌کند.

Om Nom را به موجودات جدید تغییر شکل دهید: پرنده کمک می‌کند از بالای موانع و تله‌‌ها پرواز کنید، کودک کمک می‌کند در فضاهای کوچک فشرده شوید، ماهی کمک می‌کند برای گرفتن آب‌نبات شیرجه عمیق بزنید، موش حس بویایی را قوی می‌کند و روح مطمئن می‌شود هیچ‌چیزی بر سر راه او ظاهر نمی‌گردد.

 

ویژگی‌ها:

یک دنیای جادویی با گرافیک، صدا و عناصر گیم‌پلی کاملاً جدید

5 روش برای تبدیل Om Nom به موجودات جادویی در طول سفرش

مراحل پیچیده غول بازی که مهارت‌های شما را به چالش می‌کشند

100 پازل جدید که در آینده به تعداد آنها اضافه خواهد شد

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.17.0
  • اندازه : 49M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/04/10

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود