Gods Of Egypt Secrets Of The Lost Kingdom v1.1 + data

آیا فکر می‌کنید می‌توانید در جنگ میان خدایان دوام بیاورید؟ در بازی ماجراجویانه Gods Of Egypt Game شجاعت، قدرت و استقامت خود را به چالش بکشید.

مهارت‌های مبارزه‌ای خود را در این بازی اکشن که بر اساس فیلم خدایان مصر ساخته شده محک بزنید. در نقش هروس، خدای آسمان، و دستیار انسانش به نام بک بازی کنید. همراه هم شما در برابر خدای تاریکی به نام ست و موجودات جهنمی آن به نبرد خواهید پرداخت.

در این بازی جذاب به سبک اکشن ماجراجویانه، همچنان که یک قهرمان فانی به نام بک عازم یک سفری هیجان‌انگیز برای نجات دنیا و آزاد کردن عشق واقعی‌اش می‌شود، بقاء بشر در خطر است. برای موفقیت، او باید با خدای آسمان در برابر ست اتحاد تشکیل دهد.

همچنان که این نبرد نفسگیر، آن‌ها را به زندگی پس از مرگ و آسمان‌ها می‌برد، هم خدای آسمان و هم انسان فانی باید آزمایش‌های شجاعت و فداکاری را با موفقیت پشت سر بگذارند، اگر امید دارند در رویارویی نهایی به پیروزی دست پیدا نمایند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام من دیتاشو دانلودکردم وقتی میخوام واردبازی بشم مینویسه دانلود دیتا که اونم دانلودنمیشه و واردبازی نمیتونم بشم لطفاراهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود