Moorish Kingdom v4 + data

Moorish Kingdom یک بازی ماجراجویانه است که به شما امکان می‌‌دهد در یک قلمرو فانتزی بازی کنید. این بازی شما را به قرون وسطی برده و ترکیبی فوق‌العاده از اکشن و ماجراجویی را به شما ارائه می‌کند، یک تجربه برخلاف تمام بازی‌های دیگر با گرافیک شگفت‌انگیز، نبرد با تبهکاران و مبارزات حیرت‌آور با غول‌ها.

عصری جدید پیش روی ماست، دوران مبارزات شوالیه‌ها و شجاعت. فراخوانی قدرت انسان و جادو برای کمک به آزادی پادشاه محبوب و خانواده سلطنتی او و پس گرفتن سرزمین از جادوگر شیطانی به نام بالیم.

مهارت‌های خود را محک بزنید و جنگجوی خود را از میان پل‌های معلق، شهرهای باستانی و جنگل‌های باشکوه در راه خود به سوی بالیم هدایت کنید و اسرار پادشاهی حادویی موریش را آزاد نمایید. آیا می‌توانید با نیروهای شیطانی برخورد کنید و خانواده سلطنتی را از مرگ نجات دهید؟

ویژگی‌ها :

می‌توانید از میان 4 قهرمان انتخاب کنید

دارای چند مرحله قرون وسطایی و نبرد با غول‌ها

توانایی‌های ویژه را آزاد کنید تا در برابر ارتش شیطان مبارزه نمایید

نبردهای هوشمند با غول‌های دارای سیستم هوش مصنوعی منحصربه‌فرد

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود