Surface: In the Mist (Full) v1.0.0 + data

در بازی (Surface: In the Mist (Full کارول ایوانز در صبح روز جشن تولد شانزده‌سالگی‌اش بیدار شده و متوجه می‌شود که نه‌تنها والدینش، بلکه همه بزرگسالان در شهر کوچک راکسبرگ در طول شب ناپدید شده‌اند. چیزی که باید بهترین روزش باشد اکنون به یک کابوس کامل تبدیل گردیده است. اگر نتوانید بفهمید چه اتفاقی برای بزرگسالان افتاده است، این تولد شاید آخرین تولد شما باشد!
چه ارتباطی میان بزرگسالان مفقود شده و یتیم‌خانه دوروتی ویلی وجود دارد؟ آیا این کار آلیس رایس کوچک است؟ کسی که پدر و مادر او نیز در شرایط مرموزی ناپدید شده بودند؟
آیا می‌توانید سر موقع برای جشن تولد خود ماجرا را حل و فصل کنید؟ در صحنه‌های اشیاء پنهان ترسناک سرنخ‌ها را جمع‌آوری نمایید و شهر خود را به وضع عادی برگردانید.
پازل‌های وحشتناک و بازی‌های کوچک را انجام دهید تا والدین را از سرنوشت قطعی‌شان نجات دهید.
در بازی جایزه اتاق اسرار انتظار شما را می‌کشد. اسرار تاریک را برملا کنید و از محتوای اختصاصی شامل آیتم‌های قابل جمع‌آوری، دستاوردها و غیره لذت ببرید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود