بازی ماجراحویانه نه استیو:کشتی شکسته آیکون

Don't Starve: Shipwrecked

بازی ماجراحویانه نه استیو:کشتی شکسته
4.1 (3128) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه

Don’t Starve: Pocket Edition یک بازی محبوب که بیش از 6 میلیون بازیکن در سراسر دنیا بر روی رایانه خود آن را بازی کرده و از آن لذت برده بودند را بر روی اندروید به شما ارائه می‌نماید.
حالا می‌توانید بازی بقاء در سرزمین‌های بی آب و علف که پر از جادو و علم است را در جیب خود همراه داشته باشید! در نقش ویلسون بازی کنید، یک دانشمند بی‌باک که اسیر شده و به یک دنیای بیابانی اسرارآمیز انتقال داده شده است. ویلسون اگر می‌خواهد امیدی به فرار از آنجا و بازگشت به خانه داشته باشد، باید یاد بگیرد تا چگونه از محیط و ساکنانش استفاده کند.
به یک دنیای عجیب و غریب پر از موجودات عجیب، خطرات و غافلگیری‌ها وارد شوید. منابع را جمع‌آوری کنید تا به وسیله آن‌ها آیتم‌‌ها و ساختمان‌های مورد نیازتان را بسازید. بازی کنید و اسرار این سرزمین عجیب را برملا نمایید.
توجه داشته باشید که این بازی در مرحله بتا (آزمایشی) بوده و ممکن است باگ‌هایی داشته باشد.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : متغیر با نوع دستگاه و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.26
  • اندازه : 6M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/10/26
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • بازیش خیلی باحاله

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود