بازی هیدن آبجکت افسانه های زندگی آیکون

Living Legends: Bound (Full)

بازی هیدن آبجکت افسانه های زندگی
4.3 (155) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه

در بازی ماجراجویانه Living Legends: Bound (Full) جک، همسر شما به شهر ویش‌ویل سفر کرده تا یک بدهی معوقه را پرداخت کند، و شما را مطمئن ساخته که مدت زیادی طول نخواهد کشید. اما زمانی که پس از چند روز بازنمی‌گردد، جای پایش را دنبال می‌کنید تا متوجه شوید چه اتفاقی رخ داده است. البته پس از ورود به شهر، متوجه می‌شوید که این شهر همان شهر رویایی سابق نیست، بلکه به یک کابوس مطلق تبدیل شده است!

چه کسی به این رزهای شیطانی فرمان می‌دهد؟ شهر کاملاً توسط تاک‌ها مسدود شده و همه را داخل گیر انداخته است. از طریق صحنه‌های اشیاء پنهان به این ارواح مردد کمک کنید.

از صندوق جادویی استفاده کنید تا سرنخ‌ها را کاوش نمایید. با حل پازل‌های عجیب و غریب و بازی‌های کوچک جادویی سعی کنید اسرار این ماجرا را برملا نمایید.

هزاران اشیاء پنهان را بیابید و تعداد زیادی پازل و بازی کوچک را حل نمایید. در این نسخه کامل بازی به همه جوایز شگفت‌انگیز و گیم‌پلی اضافه دسترسی خواهید داشت.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.1
  • اندازه : 44M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/04/07
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود